Optimaliseer en digitaliseer uw transportorganisatie
met de oplossingen van ARC en zijn partners
Ontdek hoe u uw transportorganisatie kunt optimaliseren en digitaliseren door deel te nemen aan ons evenement in Logiville op 10 mei.
We brengen beslissingsnemers uit de transportsector samen met onze partners Dashdoc, LogiApp en SD Worx om
de mogelijkheden van de huidige beschikbare technologieën en systemen te bespreken.
WAT MAG U VERWACHTEN?
EEN INFORMATIEF EVENT GERICHT OP DE BESLISSINGSNEMERS VOOR TRANSPORT
Wat als u uw transportorganisatie efficiënter zou kunnen maken, kosten zou kunnen besparen en beter zou kunnen inspelen op de uitdagingen van de transportsector? Ontdek op ons evenement in Logiville op 10 mei, waar we beslissingsnemers uit de transportsector samenbrengen om de mogelijkheden van de geintegreerde oplossingen van onze partners Dashdoc, LogiApp en SD Worx voor uw organisatie te demonstreren aan de hand van een praktijkgerichte introductie.
Schrijf u nu in en ervaar de mogelijkheden van de huidige beschikbare technologieën en systemen en ontdek de voordelen van optimalisatie en digitalisatie voor uw transportorganisatie.
EVENT PARTNERS
WAAR?
Log!Ville
Galileilaan 3
2845 Niel
WAT MAG U VERWACHTEN?
EEN INFORMATIEF EVENT GERICHT OP DE BESLISSINGSNEMERS VOOR TRANSPORT
Wat als u uw transportorganisatie efficiënter zou kunnen maken, kosten zou kunnen besparen en beter zou kunnen inspelen op de uitdagingen van de transportsector? Ontdek op ons evenement in Logiville op 10 mei, waar we beslissingsnemers uit de transportsector samenbrengen om de mogelijkheden van de geintegreerde oplossingen van onze partners Dashdoc, LogiApp en SD Worx voor uw organisatie te demonstreren aan de hand van een praktijkgerichte introductie.
Schrijf u nu in en ervaar de mogelijkheden van de huidige beschikbare technologieën en systemen en ontdek de voordelen van optimalisatie en digitalisatie voor uw transportorganisatie.
WAAR?
Log!Ville
Galileilaan 3
2845 Niel
EVENT PARTNERS
WELKE ONDERWERPEN KOMEN AAN BOD ?
Om het zo concreet en tastbaar mogelijk te maken lichten we de verschillende typische activiteiten binnen een transportorganisatie toe en zoomen we in op de mogelijkheden en beschikbare oplossingen van onze partners.
Geen ellenlange salespresentaties, maar handsone, herkenbare situaties uit de praktijk gebracht door experts uit het vak.
ORDERVERWERKING & TRANSPORT ADMINISTRATIE
Uw transportadministratie , opdrachten en aanvragen efficient verwerken
- Verwerking / voorbereiding vereiste informatie om transport te kunnen inplannen
- Informatie over verzender, transporteur, ontvanger
- Informatie over transport
- Informatie voor chauffeur
- Financiële informatie & verwerking
- Voorbereiding CMR
PLANNING VAN OPDRACHTEN EN RITTEN
Manuele of automatische planning van uw ritten
- Basis 1-daags planning : Webfleet
- Uitgebreidere ‘manuele’ planning : Dashdoc
- Automatische planning: Simacan / PTV / …
- [NIEUW] Hou rekening met bereik voertuigen voor uw planning
ORDERVERWERKING & TRANSPORT ADMINISTRATIE
Uw transportadministratie , opdrachten en aanvragen efficient verwerken
- Verwerking / voorbereiding vereiste informatie om transport te kunnen inplannen
- Informatie over verzender, transporteur, ontvanger
- Informatie over transport
- Informatie voor chauffeur
- Financiële informatie & verwerking
- Voorbereiding CMR
PLANNING VAN OPDRACHTEN EN RITTEN
Manuele of automatische planning van uw ritten
- Basis 1-daags planning : Webfleet
- Uitgebreidere ‘manuele’ planning : Dashdoc
- Automatische planning: Simacan / PTV / …
- [NIEUW] Hou rekening met bereik voertuigen voor uw planning
INFORMATIE OVER DE REIS, HET VOERTUIG EN DE BESTUURDER
RITGEGEVENS
- Start-, stop- en kilometerstand, reële geschatte aankomsttijd
- Brandstof/ energieverbruik
- CO²-uitstoot,
VOERTUIGGEGEVENS:
- Opvolging motorbeheer en -alarmen, onderhoud en keuringen,
- Realtime meting en rapportering van bandendruk (TPMS),
- Live video op de weg en/of in de bestuurdersruimte
BESTUURDERSINFORMATIE:
- Bestuurdersidentificatie en remote uitlezen en analyseren van tachograaf-gegevens,
- Rijstijlanalyse
- Opvolging rij-en rusttijden +gebruik resterende rijtijden voor planning
INFORMATIE OVER DE REIS, HET VOERTUIG EN DE BESTUURDER
RITGEGEVENS
- Start-, stop- en kilometerstand, reële geschatte aankomsttijd
- Brandstof/ energieverbruik
- CO²-uitstoot,
VOERTUIGGEGEVENS:
- Opvolging motorbeheer en -alarmen, onderhoud en keuringen,
- Realtime meting en rapportering van bandendruk (TPMS),
- Live video op de weg en/of in de bestuurdersruimte
BESTUURDERSINFORMATIE:
- Bestuurdersidentificatie en remote uitlezen en analyseren van tachograaf-gegevens,
- Rijstijlanalyse
- Opvolging rij-en rusttijden +gebruik resterende rijtijden voor planning
REGISTRATIE VAN ACTIVITEIT, LEVERING & RAPPORTAGE TER PLAATSE
Gebruik van Logi-app als een volwaardige boordcomputer voor de administratieve opvolging van de activiteiten van de chauffeur met alle benodigde functionaliteiten
REALTIME ZENDINGINFORMATIE
- 2-wegs communicatie van opdrachtinformatie: bestemming, uit te voeren handelingen,
- Bewijs van aflevering ; Sign on glass en naam ontvanger, foto of scan van documenten / CMR / Barcodescanning
- Circulaire logistieke verwerking; Retours en emballage registratie , manco registratie
REALTIME INFORMATIE CHAUFFEUR
- Verwerking en detectie van wachttijden, laad- en lostijden
- Voertuig/trailer schade meldingen (foto’s / opmerkingen)
- Overige activiteiten registratie
Historie en actuele registratie in Backoffice
- Opvolging voertuigen visueel in backoffice
- Volledige berichten module identiek aan WhatsApp
VOORVERLONING LOGI SALARY
- Salaris berekening op basis van wettelijke voorwaarden.
- Directe koppeling naar Sociaal Secretariaat
REGISTRATIE VAN ACTIVITEIT, LEVERING & RAPPORTAGE TER PLAATSE
Gebruik van Logi-app als een volwaardige boordcomputer voor de administratieve opvolging van de activiteiten van de chauffeur met alle benodigde functionaliteiten
REALTIME ZENDINGINFORMATIE
- 2-wegs communicatie van opdrachtinformatie: bestemming, uit te voeren handelingen,
- Bewijs van aflevering ; Sign on glass en naam ontvanger, foto of scan van documenten / CMR / Barcodescanning
- Circulaire logistieke verwerking; Retours en emballage registratie , manco registratie
REALTIME INFORMATIE CHAUFFEUR
- Verwerking en detectie van wachttijden, laad- en lostijden
- Voertuig/trailer schade meldingen (foto’s / opmerkingen)
- Overige activiteiten registratie
Historie en actuele registratie in Backoffice
- Opvolging voertuigen visueel in backoffice
- Volledige berichten module identiek aan WhatsApp
VOORVERLONING LOGI SALARY
- Salaris berekening op basis van wettelijke voorwaarden.
- Directe koppeling naar Sociaal Secretariaat
VERWERKING ADMINISTRATIE, FACTURATIE & LOONADMINISTRATIE
ADMINISTRATIEVE VERWERKING ACTIVITEITEN
- Verwerken van activiteiten naar administratie & facturatie
- Kostprijscalculatie
VERWERKING ARBEIDSTIJD BESTUURDER
- Verwerk rij- en rusttijden naar loonlijst sociaal secretariaat en verloning
- [NIEUW] Automatische creatie & verspreiding digitaal prestatieblad chauffeur in online payroll dossier
VERWERKING ADMINISTRATIE, FACTURATIE & LOONADMINISTRATIE
ADMINISTRATIEVE VERWERKING ACTIVITEITEN
- Verwerken van activiteiten naar administratie & facturatie
- Kostprijscalculatie
VERWERKING ARBEIDSTIJD BESTUURDER
- Verwerk rij- en rusttijden naar loonlijst sociaal secretariaat en verloning
- [NIEUW] Automatische creatie & verspreiding digitaal prestatieblad chauffeur in online payroll dossier
WIE ZIJN DE PARTNERS VAN HET EVENT?
ARC & WEBFLEET
Webfleet is als oplossing van Bridgestone Mobility Solutions de absolute marktleider in voertuigvolg- en vlootbeheersystemen.
De oplossing van Webfleet is het toonaangevend voertuigvolgsysteem dat transportbedrijven helpt om hun vloot te beheren en te optimaliseren met behulp van geavanceerde technologie. De oplossing biedt naast de klassieke voertuigtracking & remote download van tachograafgegevens ook realtime verkeersinformatie, rijgedraganalyse en tweewegs-communicatie tussen chauffeur en planning om transportbedrijven te helpen hun operationele efficiëntie te verbeteren en kosten te besparen.
ARC is met zijn bijna 20 jaar ervaring de partner bij uitstek voor Webfleet en zijn klanten in België. Met ARC heeft u 1 aanspreekpunt van A-Z voor het opzetten, gebruiken en opvolgen van uw vlootbeheersystemen.
In het kort is het partnership van ARC & Webfleet het antwoord bij uitstek voor transportbedrijven die hun vloot willen opvolgen en optimaliseren met behulp van de nieuwste technologieën en geavanceerde telematica-oplossingen.
ARC & WEBFLEET
Webfleet is als oplossing van Bridgestone Mobility Solutions de absolute marktleider in voertuigvolg- en vlootbeheersystemen.
De oplossing van Webfleet is het toonaangevend voertuigvolgsysteem dat transportbedrijven helpt om hun vloot te beheren en te optimaliseren met behulp van geavanceerde technologie. De oplossing biedt naast de klassieke voertuigtracking & remote download van tachograafgegevens ook realtime verkeersinformatie, rijgedraganalyse en tweewegs-communicatie tussen chauffeur en planning om transportbedrijven te helpen hun operationele efficiëntie te verbeteren en kosten te besparen.
ARC is met zijn bijna 20 jaar ervaring de partner bij uitstek voor Webfleet en zijn klanten in België. Met ARC heeft u 1 aanspreekpunt van A-Z voor het opzetten, gebruiken en opvolgen van uw vlootbeheersystemen.
In het kort is het partnership van ARC & Webfleet het antwoord bij uitstek voor transportbedrijven die hun vloot willen opvolgen en optimaliseren met behulp van de nieuwste technologieën en geavanceerde telematica-oplossingen.
DASHDOC
Dashdoc biedt een complete SaaS oplossing voor de transportsector. Wij dagen de status quo uit door middel van een gebruiksvriendelijk en efficiënt ontworpen digitaal platform, dat onze gebruikers helpt om alle wegvervoergegevens te verzamelen, gemakkelijker de juiste beslissingen te nemen en te delen met anderen met minimale inspanning.
Gericht op gebruikerservaring, centraliseert Dashdoc alle gegevens en automatiseert alle processen van transportopdracht tot facturatie. Wij helpen onze klanten om sneller te transporteren, beter informatie te bekomen, sneller te factureren en alle informatie te delen.
DASHDOC
Dashdoc biedt een complete SaaS oplossing voor de transportsector. Wij dagen de status quo uit door middel van een gebruiksvriendelijk en efficiënt ontworpen digitaal platform, dat onze gebruikers helpt om alle wegvervoergegevens te verzamelen, gemakkelijker de juiste beslissingen te nemen en te delen met anderen met minimale inspanning.
Gericht op gebruikerservaring, centraliseert Dashdoc alle gegevens en automatiseert alle processen van transportopdracht tot facturatie. Wij helpen onze klanten om sneller te transporteren, beter informatie te bekomen, sneller te factureren en alle informatie te delen.
LOGI-APP
Logi-App is de alles-in-één app die speciaal is ontwikkeld met het oog op de behoeften van transportondernemers die inzichten nodig hebben in hun logistieke processen.
Dankzij de intuïtieve mobiele app wordt de chauffeur bijgestaan voor al zijn administratieve en logistieke taken op de baa waarbij de vlootbeheerder in real-time de verzamelde informatie kan verwerken.
LOGI-APP
Logi-App is de alles-in-één app die speciaal is ontwikkeld met het oog op de behoeften van transportondernemers die inzichten nodig hebben in hun logistieke processen.
Dankzij de intuïtieve mobiele app wordt de chauffeur bijgestaan voor al zijn administratieve en logistieke taken op de baan waarbij de vlootbeheerder in real-time de verzamelde informatie kan verwerken.
SD WORX
De transportsector is op het vlak van arbeidswetgeving geen eenvoudige sector. Het overzicht van de dag- en nachturen, de arbeidstijd, de beschikbaarheidstijd,… nauwgezet bijhouden is een hele klus. De vele toeslagen (A-, B- of C-vergoeding, trein- en booturen, anciënniteitstoeslag, ARAB-vergoeding …) maken de verloning alleen maar complexer.
De digitalisering en robotisering hebben een sterke invloed op heel wat logistieke functies. Werknemers hebben andere kennis en vaardigheden nodig. Maar de vergrijzing en de krappe arbeidsmarkt maken het erg lastig om gekwalificeerd personeel aan zich te binden en duurzaam inzetbaar te houden.
Alsof dat nog geen uitdaging genoeg is zijn logistieke en transportbedrijven ook nog eens een kruispunt voor binnen- en buitenlandse arbeiders- en bediendenstatuten. Weekend- en ploegenwerk zijn dan weer eerder regel dan uitzondering. Tel daarbij nog de mobiliteits- en fileproblematiek en de hoge loonkosten, en je staat al snel voor heel wat uitdagingen.
Gelukkig staat SD Worx voor je klaar. Ons team ‘transport, haven en logistiek’ focust zich exclusief op jouw sector. Zo kan je rekenen op snelle en correcte informatie en ondersteuning, en op oplossingen op maat van jouw behoefte.
SD WORX
De transportsector is op het vlak van arbeidswetgeving geen eenvoudige sector. Het overzicht van de dag- en nachturen, de arbeidstijd, de beschikbaarheidstijd,… nauwgezet bijhouden is een hele klus. De vele toeslagen (A-, B- of C-vergoeding, trein- en booturen, anciënniteitstoeslag, ARAB-vergoeding …) maken de verloning alleen maar complexer.
De digitalisering en robotisering hebben een sterke invloed op heel wat logistieke functies. Werknemers hebben andere kennis en vaardigheden nodig. Maar de vergrijzing en de krappe arbeidsmarkt maken het erg lastig om gekwalificeerd personeel aan zich te binden en duurzaam inzetbaar te houden.
Alsof dat nog geen uitdaging genoeg is zijn logistieke en transportbedrijven ook nog eens een kruispunt voor binnen- en buitenlandse arbeiders- en bediendenstatuten. Weekend- en ploegenwerk zijn dan weer eerder regel dan uitzondering. Tel daarbij nog de mobiliteits- en fileproblematiek en de hoge loonkosten, en je staat al snel voor heel wat uitdagingen.
Gelukkig staat SD Worx voor je klaar. Ons team ‘transport, haven en logistiek’ focust zich exclusief op jouw sector. Zo kan je rekenen op snelle en correcte informatie en ondersteuning, en op oplossingen op maat van jouw behoefte.
WIL U MEER WETEN OVER DEZE OPLOSSINGEN EN DE MOGELIJKHEDEN VOOR UW ORGANISATIE
SCHRIJF NU IN EN MIS DIT EVENT NIET
Ontdek de kracht van de integratie van deze oplossingen voor uw organisatie
Geen maatwerk of complexe en dure integratietrajecten
De toegelichte oplossingen zijn reeds meermaals geimplementeerd bij heel wat klanten. Alle oplossingen worden aangeboden als Software-as-a-Service, eenvouidg op te zetten en klaar voor gebruik vanaf de eerste dag… en dit of u nu een vloot van 2, 200 of 2000 wagens heeft; voor elke organisatie zijn voordelen.
Onze experts helpen u hier graag mee verder.