ARC. Ahead of Communication
NL |  FR |  EN

Home Support

Support en service

Hersteldienst
Voor uw defecte of beschadigde product kan u steeds terecht in één van onze verkooppunten. Gelieve het aankoopbewijs en de originele verpakking mee te brengen om de verwerking vlot te laten verlopen.

ARC Antwerpen en ARC Zaventem beschikken ook over een KNISP-technieker (certified door Nokia) voor herstellingen ter plaatse. Alle andere herstellingen gebeuren door onze KNISP-technieker in het hoofdkantoor in Kontich.

Indien onze techniekers niet in staat zijn het defect te herstellen worden uw producten door de fabricant hersteld.

Voeg dit document toe aan al uw herstelling voor een vlot verloop.

Klik hier voor de algemene voorwaarden omtrent herstellingen

Beschadigde covers
Wij kunnen voor u voor een originele cover zorgen wanneer deze beschadigd zou zijn.

Updates
Bijna alle producenten beschikken over een update-pagina op hun website. Wanneer je zelf beschikt over een datakabel kan je je eigen gsm/pda/... updaten naar de meest recente software. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele problemen die zouden ontstaan.


MyARC

Infoaanvraag

Uw naam

Uw e-mail

Vestiging

Uw vraag

Verstuur